poniedziałek, 30 marca 2015

Dzienniak ;)

Hejka ;) dziś chciałabym Wam przedstawić kreskę wyciągniętą w wewnętrznym kąciku ;)


Jak widać na zdjęciu w wewnętrznym kąciku jest wyciągnięta kreska eyelinerem ;) użyłam w tym celu eyelinera w żelu Firmy Oriflame Beauty Studio Artist ;)


Z racji tego, że mam mocno opadającą powiekę nie wyciągam kreski w zewnętrznym kąciku, choć wiem, że wtedy efekt byłby ładniejszy ;) jednak nie lubię mieć schowanej kreski pod załamaniem ;) muszę nad tym popracować ;)


Cała ruchoma powieka przypudrowana jest zwykłym pudrem, natomiast miejsce załamania i poduszeczka powyżej pokryta jest jasnym brązem, żeby troszkę te moje opadające oko ukryć ;)
Błyszczyk, którego użyłam, to błyszczyk z Golden Rose Luxury Rich Color w kolorze 10 ;)
 Twarz jest umalowana jak zawsze ;) jeśli chcecie wiedzieć jak u mnie wygląda makijaż twarzy, to zapraszam Was tutaj ;)

Mam nadzieje, że makijaż Wam się podoba ;) 
A co Wy myślicie o takiej kresce? Według mnie zaokrągla oko i je powiększa ;) 
Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je proszę w komentarzach ;)
Pozdrawiam Was cieplutko! ;)
Buziaki :*