czwartek, 9 kwietnia 2015

Kreska ombre ;)

Hejka ;) dziś pokażę Wam mój ostatni dzienniak, czyli kreska ombre w kolorze fioletowym ;)

Cały makijaż prezentuje się w ten sposób ;)



Jest to prosty klasyczny makijaż bez udziwnień ;)
Powiekę mam zmatowioną i moją poduszeczkę delikatnie zakrytą średnim brązem ;)


Najpierw zrobiłam kreskę od wewnętrznego kącika do połowy oka jasnym fioletem, a później dokończyłam ją ciemnym fioletem. Do zrobienia tej kreski użyłam kredki double z Oriflame. Następnie ciemnym fioletowym cieniem pogłębiłam kreskę w zewnętrznym kąciku i nieco ją wyciągnęłam ;)


Na środek powieki dałam średni fiolet z drobinkami, a w wewnętrznym kąciku srebro opalizujące na fiolet ;) później dobrze roztarłam pędzelkiem granice między cieniami, żeby przejścia były płynne ;) cienie jakich użyłam to cienie z Oriflame z serii Very Me ;) 


Jeśli chodzi o makijaż twarzy, to użyłam wyłącznie bronzera i rozświetlacza ;)


Na ustach mam ciemny, cielisty błyszczyk, jednak nie powiem Wam co to jest, bo to jest jeden z błyszczyków należący do palety z Sephory, więc sama nie wiem :P wygląda w ten sposób:



Jak Wam się podoba ten makijaż? 
Lubicie kreski ombre?
Dajcie znać co sądzicie w komentarzach ;)
Pozdrawiam Was cieplutko! ;)
Buziaki! :*