środa, 1 kwietnia 2015

Makijaż na randkę ;)


Hejka kochane, dziś mam randkę z moim kochankiem, więc pokaże Wam propozycję makijażu na taką właśnie okazję ;)

Jeśli chcecie, to kliknijcie na zdjęcie i wyświetli się Wam pełny obraz, żeby bardziej szczegółowo zobaczyć ten makijaż ;)

Zdjęcia robiłam sama, więc z góry przepraszam na kadr ;) jednak kolory nie zostały zmienione, więc makijaż został zachowany w 100% ;)


Z racji tego, że jest to makijaż randkowy, to nie warto szaleć z makijażem oczu ;) delikatne podkreślenie i troszkę koloru sprawią, że Wasz facet będzie Wami oczarowany! ;)


Brwi są bardzo ważne nawet w tym makijażu, więc warto je nieco mocniej podkreślić ;)


No i dziewczyny najważniejsze na randce, czyli Wasze usta! No nie oszukujmy się, ale na randkę nie chodzimy po to, żeby nażreć się pizzy ;) usta muszą być meega całuśne ;)

Podkład, który mam na sobie wykonany jest według receptury świetnej kosmetyczki Ewy, która jest bardzo profesjonalna i daje świetne porady ;) 
Tu macie linka do tego filmiku:

Co sądzicie o tym makijażu? 
Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)
Życzcie mi udanej randki! ;)
Buziaki! :*