poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Mini haul zakupowy ;)

Hejka dziewczyny ;) ostatnio byłam w Rossmannie, oczywiście zanim dowiedziałam się o rabacie na kolorówkę, no ale cóż.. W sumie było to jakieś 2 tygodnie temu, ale miałam zaplanowane posty, więc wrzucam to dopiero teraz ;) 
Oto co znalazło się u mnie w koszyku ;)
Dosłownie i w przenośni :D

1. Fixer, czyli profesjonalny utrwalacz makijażu, Supreme Performance, cena: 24,99 zł ;)
2. Chusteczki pielęgnacyjne, babydream 20 sztuk, cena: 1,99 zł ;)
3. Gąbeczka do makijażu, For Your Beauty, cena: 8,49 zł ;)
4. Rozświetlacz, diamond illuminator - Wibo, cena: 9,79 zł ;)
5. Róż do policzków, natural beauty - Lovely w kolorze 05. cena: 8,79 zł ;)
6. Pomadka, Colorwear long lasting lipstick - Lovely w kolorze 3, cena: 7,49 zł ;)
7. Kredka do oczu nude, Lovely, cena: 5,99 zł ;)
8. Paletka cieni do powiek, classic nude make up kit - Lovely, cena 12,99 zł ;)
9. Nawilżający krem pod oczy, Tołpa, cena: ok. 30 zł ;)


Jak widać sporo Lovely wpadło do koszyka ;)
Moje pierwsze wrażenia co do tych produktów:
Róż i rozświetlacz zapowiadają się ciekawie. Oba te produkty napigmentowaniem nie grzeszą, ale za taką cenę się tego nie spodziewałam ;). Co to kredki nude to jest bardzo miękka, dlatego też ją wzięłam, ciekawa jestem jak się sprawdzi. Jeśli natomiast o pomadkę chodzi, to ona jest w ogóle dziwna, niby matowa, ale jednak w kremowej konsystencji, ciekawa jestem jak długo będzie się utrzymywać ;) paletka z Lovely ma fajne kolory, idealne na dzienny makijaż, opakowanie jest liche, cienie słabo napigmentowane, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Szukałam właśnie jakiejś taniej paletki, którą będę mogła zrobić makijaż dzienny w pośpiechu ;) zobaczymy jak się sprawdzi ;) jeśli chodzi o gąbkę, to zaciekawiło mnie jej opakowanie, bo do gąbeczki dołączona jest taka jakby kieszonka(?) do transportu, żeby w tej kieszonce wozić czystą/brudną gąbeczkę ;) Na końcu krem pod oczy, ja go kupiłam troszkę wcześniej, ale dorzuciłam do tych zakupów ;) Fajne, małe i poręczne opakowanie ;) 

Recenzje tych produktów wraz ze zbliżeniami na pewno niebawem będą się pojawiać u mnie, na pewno ja początek pójdzie ten krem z Tołpy, bo już go używam i mogę już wyrazić na jego temat rzetelną opinię ;)

Co sądzicie o tych zakupach? ;)
Macie jakąś rzecz z mojego haul'u? 
Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu! ;)
Buziaczki! :*