poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mocniejszy dzienny makijaż ;)

Hejka ;) dziś pokażę Wam wersję mocniejszego makijażu na dzień, bądź wieczorowego dla tych, którzy nie lubią mocnego makijażu ;)



Na moją poduszeczkę nałożyłam ciemny brąz i mocno rozblendowałam, żeby uzyskać taką właśnie chmurkę koloru ;) ten sam cień nałożyłam też w zewnętrznym kąciku do połowy oka mniej więcej ;)


Na całą ruchomą powiekę i dolną od wewnętrznego kącika do połowy nałożyłam złoty cień, a całość wykończyłam kreską ;) 


Makijaż jest mega prosty w wykonaniu i bardzo efektowny ;)
Usta tu akurat mam tylko w pomadce ochronnej, ale można tu zrobić dowolny kolor ust ;)
Co do makijażu twarzy, to mam tylko bronzer i troszkę rozświetlacza, bo chciałam, żeby cały blask skupiał się na oczach ;)

Do wykonania tego makijażu użyłam paletki Death By Chocolate z Make Up Revolution ;)

A jak Wam podoba się ten makijaż? 
Dajcie znać co sądzicie w komentarzach ;)
Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*