poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Mój makijaż brwi ;)

Hejka ;) Dziś pokażę Wam krok po kroku jak ja robię makijaż brwi ;)

Tak wygląda moja brew bez makijażu ;)



Całą brew pokrywam kredką z Golden Rose i wyczesuję jej nadmiar. Nie przejmuję się tym, że gdzieś tam miejscami wyjadę, bo i tak później będę to czyścić ;) 
Po wypełnieniu brwi prezentuje się to tak:


Nie jest to jakoś super równo, ale i tak będę nakładać cień, więc się tym nie przejmuję ;) kredka ma mi przytrzymać włoski w ryzach i dać bazę pod cień ;)

Kolejnym krokiem jak się domyślacie jest nałożenie cienia na brwi ;) ja używam paletki cieni do brwi firmy Oriflame Beauty ;) używam tego jaśniejszego cienia (są dwa cienie)
Do nałożenia go używam skośnego, ściętego pędzelka z Hakuro ;) 
Kiedy skończę nakładanie cienia, to czyszczę łuk brwiowy korektorem ;) 
Efekt prezentuje się w ten sposób:


Oczywiście po nałożeniu cienia na brwi, wyczesuję jego nadmiar i układam włoski ;)
Takie zestawienie produktów na brwiach trzyma się u mnie bardzo długo, w sumie nigdy mnie jeszcze nie zawiódł, choćbym nie wiem co robiła ;)

Czasem dla lepszego efektu, kiedy np. robię makijaż wieczorowy, to samą końcówkę od łuku, który powstaje na brwiach, maluję tym ciemniejszym cieniem, ale generalnie na dzień robię sobie jednokolorowe brwi ;)

A jak u Was wygląda makijaż brwi?
Używacie, bądź używałyście któregoś z tych produktów?
Dajcie znać co sądzicie w komentarzach ;)
Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*