czwartek, 23 kwietnia 2015

Moje włoski ;)

Hejka wszystkim ;) Dziś pokażę Wam moje włoski ;)
Dostaję od Was dużo pozytywnych komentarzy na temat moich włosów, więc postanowiłam troszkę je Wam przybliżyć ;)

Na pierwszym zdjęciu zakręcona ja, czyli moje włoski w naturalnej postaci ;) Oczywiście kolor włosów mam zmieniony, gdyż jestem blondynką i tu kolor jest ciemny, ale zmieniałam kolor i tu są jeszcze przed farbowaniem ;)


Tutaj już jestem po zmianie koloru i jak widać dość sporo były rozjaśnione i WYPROSTOWANE! Moja fryzjerka nieźle się namęczyła, żeby doprowadzić je do takiego stanu ;) 
Oczywiście jak pewnie już zauważyłyście mam zniszczone końcówki, jednak nie było czasu już na ich podcięcie, więc muszą troszkę jeszcze poczekać ;)


Moje włosy niestety w jeden dzień dużo dość przeszły, bo oprócz farbowania, suszenia i prostowania była też dwukrotna dekoloryzacja.. Ale teraz będę intensywnie o nie dbać, żeby były w dobrej kondycji ;)

Chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat mojej pielęgnacji włosów? Planuję zrobić post za jakiś czas, w którym opiszę jak i kiedy dbam o włosy, a także co ile podcinam i farbuję ;) 
Co o tym sądzicie?

Na dziś to tyle ;) Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*