piątek, 1 maja 2015

Czarna kreska ;)

Hej kochani! Dziś pokażę Wam mnie w czarnej kresce ;) Nie chodzę za często w takim makijażu, w sumie praktycznie wcale, więc jak zobaczycie kreska idealna nie jest, jednak moja opadająca powieka wszystko zakrywa :P


Twarz mam wykonturowaną/opaloną tak jak zawsze, róż i rozświetlacz też ;) 
Jeśli chcecie wiedzieć jak to robię, to zapraszam Was na posta, w którym krok po kroku opowiadam o tym ;) mój makijaż twarzy ;)


Na oku mam standardowe cieniowanie brązem i beżem, użyłam tu czekoladowej paletki MUR, no i do tego kreska eyelinerem żelowym Oriflame w kolorze czarnym ;)


Całość wygląda w ten sposób, a na ustach mam mój ulubiony ostatnio błyszczyk, który męczę niesamowicie, czyli Golden Rose ;)

Jak Wam się podoba taki klasyczny makijaż? 
Pozdrawiam Was cieplutko! Buziaki! :*