wtorek, 5 maja 2015

Gąbka do podkładu ROSSMANN for your beauty ;)

Hejka dziś w kilku zdaniach opowiem o gąbeczce do makijażu z Rossmanna ;) produkt prezentuje się tak: 


To co mnie zaciekawiło to nie wiem czy jest to widoczne, ale za gąbeczką jest taka kieszonka transportowa, żeby móc ją nosić ze sobą i jej nie pobrudzić ;) fajny wynalazek nie powiem :P ale do rzeczy ;)
Moja opinia na temat tej gąbeczki:
Według mnie kompletna klapa. Nakładałam nią podkład na mokro, na sucho, rozcierałam, wklepywałam na serio dałam jej kilka szans, ale każde podejście kończyło się ostatecznie wklepywaniem palcem podkładu :P 
Kosztowała ok 8-9 zł, więc nie jest to jakaś spora cena, jednak za niecałe 30 zł mam pędzel z Hakuro i super mi się z nim pracuje, więc jestem nieco zawiedziona jakością co do ceny. 
Jeśli chodzi o trwałość gąbki, to po pierwszym praniu delikatnie się pokruszyła, nie wiem w sumie od czego, bo kiedy piorę gąbeczkę, to ją naciskam a nie pocieram, ale nieważne, w każdym razie to już jest w koszu na śmieci bo kompletnie się posypała :P
Jeśli miałabym ją oceniać, to według mnie mniej niż zero, bo nie spełniła u mnie w sumie żadnej swojej funkcji, więc nie mam nawet za co dać chociażby jednego punktu :P

A Wy ją miałyście? jakie są Wasze oceny?
Pozdrawiam Was cieplutko! Buziaki! :*