czwartek, 7 maja 2015

Makijaż paletką Sleek SUNSET 568 ;)

Hejka Dziś pokażę Wam jak krok po kroku wykonać ten makijaż ;)



Na początku zawsze nakładam bazę i jest to u mnie korektor Collection Lasting Perfection w odcieniu nr 1 Fair ;) 
Następnie piękny, mieniący się brąz (?) kurczę nie wiem jak nazwać ten kolor :P ale według mnie wygląda jak cień foliowy ;) w każdym razie nakładamy go na 3/4 górnej powieki, a następnie granice rozcieramy czystym pędzlem z odrobiną pudru, żeby wykończenie cienia było maksymalnie miękkie ;)


Następnie nakładamy żółty cień, opalizujący na złoto w wewnętrznym kąciku i również go rozcieramy i zacieramy granicę między dwoma kolorami ;)


Następnym krokiem jest nałożenie naszego wiodącego brązu na całą dolną powiekę i w wewnętrznym kąciku roztarcie go delikatnym różem ;)


Jak widać mocno zjechałam cieniem na dolnej powiece, ale lubię mieć tak nisko cień, tym bardziej, że chciałam, żeby to było wiosenne smokey ;)
Kolejnym krokiem jest narysowanie kreski wzdłuż linii rzęs, ja zrobiłam sobie cienką kreskę, bo chciałam żeby cienie były na pierwszym planie ;)


Ostatni krok to wytuszowanie rzęs ;)


Tak prezentuje się skończone oko ;) twarz wykonturowałam jak zawsze ;) więcej info na ten temat znajdziecie tutaj ;) teraz mam na twarzy moje nowości, czyli róż z Lovely i rozświetlacz z Wibo ;) same oceńcie ;)


Tu słocze cieni które nakładałam na powiekę ;)


Cienie są meega napigmentowane jak widać ;) od lewej, pierwszy to ten w wewnętrznym kąciku górnej powieki, drugi to nasz główny kolor czyli brąz, a trzeci to róż z wewnętrznego kącika dolnej powieki ;)

I jak Wam się podoba ten makijaż? ;) 
Pozdrawiam Was cieplutko! Buziaki! :*