sobota, 9 maja 2015

Mani i pedi ;)

Hejka ;) ostatnio natchnęło mnie i pomalowałam paznokcie :P dość rzadko to robię, ale od czasu do czasu jakiś kolor na pazurkach u mnie zawita ;) 
Tym razem to śliczny róż/fuksja i złoty brokat ;) 


Zacznę od stóp :)
Jako że nie posiadam urządzenia do rozdzielania palców w swoim asortymencie, to ratuję się wacikami ;) efekt podobny, a że maluję paznokcie bardzo rzadko, to nie czuję potrzeby zaopatrywania się w taki sprzęcior :P


Mega profesjonalnie wyglądają moje stopy :P


Do pomalowania paznokci użyłam lakieru ze zdjęcia, czyli Virtual street fashion w kolorze pretty woman, numerek 98 ;)


Na paznokciach mam jedną warstwę tego lakieru i w zupełności wystarcza, bo ten lakier jest mocno kryjący, co z resztą widać na zdjęciach ;)
"Tło" do pazurków to paletka czekoladowa MUR ;)


Na paznokciach palców serdecznych mam sypki, złoty brokat ;) 
najpierw pomalowałam paznokcie różem, później nałożyłam osuszacz i póki był mokry, to posypałam go brokatem i strzepałam nadmiar, a następnie utrwaliłam go jeszcze 2 warstwami osuszacza ;)


Osuszacz, którego użyłam i jako bazy i jako wykończenie na każdy paznokieć, to 3 w 1 60 sekundowy osuszacz z Eveline ;) bardzo lubię ten produkt, bo dobrze się spisuje i mocno utrwala lakier na paznokciach ;)


Paznokcie miały być całe różowo/fuksjowe, ale stwierdziłam, że za mało się tam dzieje, więc stąd też pomysł na brokat ;)


I jak Wam się podoba? 
Wiem, że to nie jest mistrzostwo świata, ale ostatnio chyba pół roku temu malowałam paznokcie, więc śmiało mogę powiedzieć, że jestem laikiem w tej dziedzinie :P
Mi efekt się bardzo podoba i obiecałam sobie, że będę częściej malować sobie pazurki :)

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego posta!
Buziaki! :*