niedziela, 31 maja 2015

Mocne smokey ;)

Hejka Kochane! Ostatnio było kolorowo, wiosennie i lekko u mnie z makijażami, więc pora dodać czegoś mocniejszego ;) 
Ja osobiście jestem zwolenniczką mocnych makijaży, uwielbiam je, jednak no na co dzień niestety wypadają z gry.. A szkoda! :P


Oczy są bardzo mocno podkreślone, usta pozostawiłam w naturalnych odcieniach ;)


Smokey wyciągnięte maksymalnie do zewnątrz.
Jak widać dolna powieka do połowy  pokryta czarnym cieniem, wewnętrzny kącik w złocie, a granica w fiolecie ;)


W wewnętrznym kąciku kontynuacja tego co było na dolnej powiece, a na całej powiece ruchomej czarny cień, który ponad załamaniem powieki roztarty jest tym samym fioletem co na dolnej powiece ;)


Twarz troszkę bardziej wykonturowana niż zwykle ;)

I jak Wam się podoba moja modelka Ania i makijaż?
Dajcie znać co sądzicie w komentarzach ;)
Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*