piątek, 29 maja 2015

recenzja: krem pod oczy Tołpa Green ;)

Hejka Kochane ;) 
Ostatnio w moim mini haulu mogłyście zobaczyć, że zakupiłam krem pod oczy Tołpa Green ;) używam go już dość długo i mam już o nim solidną opinię ;)

Krem ma 17 ml i według producenta ma nawilżać, wygładzać i redukować cienie pod oczami. Jest on hypoalergiczny, czyli teoretycznie nie powinien uczulać ;)

Krem prezentuje się tak:


Moja opinia:
Nie żałuję sobie tego kremu, szczególnie na noc i czasem jest tak, że jeszcze rano podczas mycia twarzy czuję go na oczach. Rano nakładam go mniej, jednak też dość sporo. To co zauważyłam to na pewno nawilżenie. Nie raz zdarza mi się ominąć ten element pielęgnacji, bo i się nie chce, ale u mnie nawilżenie po tym kremie jest na wysokim poziomie, stąd też nic się nie dzieje, jak raz na jakiś czas go nie użyję ;)
Ja nie posiadam cieni pod oczami, więc nie mam tu porównania. Mam za to sińce, na które ten krem nie wpływa w ogóle, ale nie zależało mi jakoś specjalnie na tym :P
Co do wygładzenia cery, to w sumie też chyba nic specjalnego nie zrobił, a na pewno nie zaszkodził ;)
Na pewno jest mega wydajny i za to ogromny plus, bo daję go dość sporo, a nie potrafię go wykończyć :P
Ważne jest też dla mnie to, że nie uczula, a z tym mam niemały problem niestety :P

Podsumowując:
Krem według mnie jest świetny, mocno nawilża a o to mi chodziło ;) ważne jest też dla mnie to, że dobrze współgra z moim korektorem i nic na twarzy w ciągu dnia się nie dzieje, w ogóle nie wpływa na stan makijażu ;)
Cena to ok. 30 zł w Rossmannie, ale na stronie Tołpy widziałam go za 20 zł ;)
Śmiało mogę go zaliczyć do grona ulubieńców, bo bardzo się pokochaliśmy w ostatnim czasie ;)

A Wy używałyście tego kremu? Jakie są Wasze spostrzeżenia na jego temat?
A może macie jakiś swoich ulubieńców?
Dajcie znać w komentarzach ;) 

Wiadomość z ostatniej chwili:
Ostatnio brałam udział w rozdaniu u Alicji Jarząbek z odżywkami Murier Paris i wygrałam jedną odżywkę, wczoraj do mnie przyszła, także spodziewajcie się mniej więcej za miesiąc porządnej recenzji tej odżywki ;) 
Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdzi?

Buziaki! :*