niedziela, 17 maja 2015

Zieleń i fiolet ;)

Hejka Kochani! Ostatnio miałyście okazję przeczytać na moim blogu o tym jak robię loki lokówką ;) korzystając z okazji, że Karolina była u mnie i była moją modelką, to zrobiłam jej też makijaż ;)
Karolina jest fotografem i rzadko staje po tej drugiej stronie ;) tym razem to ja pobawiłam się w fryzjera, makijażystę i fotografa ;)


W wewnętrznym kąciku górnej powieki trawiasta zieleń, tu użyłam pojedynczego cienia z FM Group, w zewnętrznym kąciku ciemny fiolet, z serii Oriflame Very Me, wyciągnięty na kształt kociego oka ;)
Na 3/4 dolnej powieki nałożyłam ten sam fiolet co na górnej ;) 


Granicę między zielenią, a fioletem mocno roztarłam i przykryłam delikatnie szampańskim cieniem z paletki czekoladowej MUR ;)
Ten sam szampański cień nałożyłam delikatnie w wewnętrznym kąciku i przeciągnęłam na dolną powiekę ;)
Na policzkach róż z Lovely i rozświetlacz z Wibo ;)



Na ustach fuksjowa konturówka z Golden Rose nałożona na całe usta i całość "przyklepana" jest bezbarwnym błyszczykiem z delikatnymi drobinkami ;)

I co sądzicie? Jak Wam się podoba? ;)
Pozdrawiam Was cieplutko!
Buziaki! :*