sobota, 20 czerwca 2015

Lovely ;)

Hejka dziewczyny! Dziś przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów z Lovely!
Zapraszam ;)


Na pierwszy rzut idzie kredka do ust Color Wear Long Lasting Lipstick ;)
Moja opinia:
Kredkę fajnie się na usta aplikuje, jednak mało jej zużyłam więc nie wiem jak później, przypuszczam, że można ją temperować, jednak nie wiem czy są tak grube temperówki :P
Kredka ma fajne kremowe wykończenie i ładnie prezentuje się na ustach, szkoda tylko, że przez jakieś 15 minut ;/ Po tym czasie kredka zjeżdża się w kącikach i wygląda jakby mi ser z ust wychodził.. mega nieapetycznie.. jednak fajnie się sprawdza w roli konturówki, bo dość długo na obrzeżach ust się trzyma ;) jednak solo, to niestety kompletna klapa :P


Drugi produkt to kredka nude ;)
Moja opinia:
Kredka kompletnie nie nadaje się na linię wodną, przynajmniej u mnie, bo błyskawicznie z niej znika.. jednak znalazłam dla niej inne zastosowanie, czyli podkreślanie łuku brwiowego ;) tam spisuje się świetnie i trzyma przez cały dzień ;) przypuszczam, że sprawdziłaby się też jako baza pod cienie ;) ogółem wszędzie tam gdzie jest sucho :P


Tak prezentują się oba produkty po bezpośrednim nałożeniu ;)


A tak po lekkim roztarciu placem ;)

Podsumowując, to nie jest źle jeśli chodzi o te produkty, jednak ani jeden z nich nie spisał się w 100 %. Prawdę powiedziawszy nie spodziewałam się tego, bo oba kosztowały mniej niż 10 zł z tego co pamiętam, jednak jak zapewne wiecie, nawet za taką cenę można znaleźć super produkty ;)

A co Wy myślicie? Miałyście może któryś z tych produktów? ;)

Do następnego!
Buziaki! :*