wtorek, 14 lipca 2015

Bronzing Terra Powder od Golden Rose ;)

Hejka Dziewczyny! Dziś pokażę Wam mój bronzer z Golden Rose ;)


Jak widać mój egzemplarz jest już wysłużony :P bardzo go lubię i używam codziennie :P


Kolor jest stworzony wyłącznie do opalania się, a nie do konturowania, bo jest zbyt pomarańczowy, żeby imitować cień :P
Trwałość tego produktu jest wysoka, trzyma się u mnie cały dzień i nawet drzemka w ciągu dnia nie jest w stanie ściągnąć go z mojej twarzy ;) 
Zabawa z tym produktem też jest bardzo fajna, produkt łatwo się nakłada, fajnie rozciera i nawet jak nałożymy sobie go troszkę za dużo w jedno miejsce, to łatwo jest go rozblendować, żeby było okej ;)


Tu na dłoni nałożyłam go troszkę dużo, oczywiście nie nakładam go aż tyle na twarz, jednak chciałam pokazać Wam jak wygląda ;)
Cena tego cacka to około 15 zł ;)

Jak dla mnie super produkt, mój ulubieniec już od dłuższego czasu, co widać po stopniu zużycia ;)
A co Wy sądzicie? Miałyście? Macie?

Do następnego!
Buziaki :*