poniedziałek, 20 lipca 2015

Mój ostatni dzienniak, half face makeup, henna na brwiach, ulubiona fryzura na upały + widoczki po burzy ;)

Hejka Kochane! Dziś sporo się w poście dzieje, więc od razu przechodzę do rzeczy ;)
Mój ostatni dzienniak:


Klasyczna czarna kreska i różowo czerwony błyszczyk ;)


Oko jest delikatnie wycieniowane, a praktycznie na całą powiekę nałożyłam delikatny perłowy beżowy cień ;)


Jak Wam się podoba mój half face makeup? ;D 
Jakoś nienaturalnie otworzyłam oczy na tym zdjęciu ;)


Brwi mam podkreślone troszkę bardziej niż zazwyczaj, ale to ze względu na to, że zrobiłam sobie hennę pierwszy raz od nie pamiętam kiedy :P
Trzymałam ją troszkę za długo, no ale i tak mi się podoba ;)


Moja ostatnio ulubiona fryzura to wysoki kok ;)
Związuję włosy wysoko w kucyku, a później jakoś ogarniam te włosy, żeby była w miarę objętość tego koka ;)
Super na upały, bo przynajmniej nie grzeją mnie włosy w kark i nie pocę się jak dzik xD


Po burzy zawsze wychodzi słońce!
Piękne słoneczko po wczorajszej burzy za moim oknem <3

A na koniec buziaczek dla Was! :*

A jakie Wy lubicie makijaże i fryzury na lato i upały? ;)

Robicie sobie hennę?

Do następnego!
Buziaki! :*