sobota, 25 lipca 2015

Ostatnie smokey + pytanka o keratynowy zabieg prostowania włosów ;)

Hejka Kochane! Dziś pokażę Wam, co ostatnio zmalowałam na swojej twarzy ;) Zapraszam! :)

  
 Mocne cieniowanie ciemnym brązem i czarnym ;)


Nie chciałam, żeby było bardzo czarno, dlatego nie dawałam bazy z czarnego eyelinera czy kredki, tylko bezpośrednio na korektor nakładałam najpierw brąz, a później czarny ;)


Na dolnej powiece najpierw zrobiłam cieniowanie czarnym, a później dodałam kolorowego akcentu w postaci chabrowego cienia ze Sleeka ;)


Na ustach delikatny róż jedynie lekko podkreślający moje usta, nie chciałam tu szaleć z kolorem, bo chciałam, żeby to oczy były w centrum uwagi ;)


Twarz zrobiona standardowo ;) więcej szczegółów tutaj ;)


Teraz zdjęcia w koczku, czyli mojej ostatnio ulubionej fryzurze ;)


Włosy spinam wysoko w kucyk i zawijam jakoś te moje loki, żeby fajnie wyglądało ;)


Koczek prezentuje się tak ;)


Nie jest jakoś super wielki, ale robię go około 2 minut, więc skupiam się na tym, żeby wszystko dokładnie upiąć i żeby włosy przez cały dzień mnie nie grzały i nie wyłaziły :P


A teraz pytanka do Was:

Czy robiłyście kiedyś zabieg keratynowego prostowania włosów? 
Co w ogóle o nim sądzicie?

Ja jestem umówiona na ten zabieg, bo moje włosy strasznie ostatnio się plączą i nie potrafię sobie z nimi poradzić.. 
Pewnie wiele z Was myśli, że po co to robię, że mam ładne loki, wiem i też lubię moje loczki, jednak moje włosy są już tak przesuszone, zniszczone i poplątane, że masakra.. 
Używam masek, odżywek, olejuję włosy i są piękne w dzień mycia, ewentualnie dzień po (zazwyczaj wtedy robię posty dla Was, więc Wy widzicie moje włosy w dobrej kondycji)
Wypadają z tego poplątania na potęgę, za każdym razem mam wielkie kołtuny.. no masakra jednym słowem i zdecydowałam się na ten zabieg ;)


Dajcie znać w komentarzach czy podobam się Wam w takim smokey i co sądzicie o keratynowym prostowaniu ;)

Do następnego!
Buziaki :*