niedziela, 12 lipca 2015

Smoothie Foundation czyli idealny podkład na lato ;)

Hej Dziewczyny! Dziś zrecenzuję Wam podkład firmy Oriflame z serii Very Me ;)

Podkład jak widać na poniższym zdjęciu ma opakowanie przez które nie widać ile nam go zostało i jest wyciskany, co może być minusem tego produktu, jednak mi to nie przeszkadza ;)


Na odwrocie mamy skład etc. a na dole napisany jest kolor, ja mam Porcelanowy i Ivory ;)
Oba kolory są dość jasne ;)


Wybaczcie jakość, ale musiałam troszkę skadrować zdjęcie no i tak niestety wyszło..
Co do konsystencji to jak widać jest spoko, nie jest to lejący podkład, ale nie jest też jakiś mega gęsty ;) dla mnie konsystencja jest w sam raz ;)
Jednak nie pobawimy się z nim na twarzy zbyt długo, bo jest to podkład typowo zastygający za co z mojej strony wielki plus, bo podkład jest lekki i idealny na upały, a dzięki temu że zastyga, mamy pewność, że nie spłynie nam z twarzy w ciągu dnia ;)

Po lewej Porcelain, a po prawej Ivory ;)


Krycie jakie możemy uzyskać tym podkładem to słabe+ do średniego ;) podkład ten nie zakrywa wszystkich niedoskonałości, jednak kryje wystarczająco dobrze, żeby móc wyjść do ludzi ;)


Obecnie używam Ivory, choć jest dla mnie za jasny, jednak nadrabiam to bronzerem, a podkład fajnie rozjaśnia moją twarz ;) 

Cena tego podkładu to coś około 15 zł za standard czyli 30 ml, więc myślę że jest dość tani ;)
Bardzo lubię go używać na lato, idealnie się spisuje i nie czuć go na twarzy ;)

A co Wy sądzicie? Jacy są Wasi ulubieńcy na lato? ;)

Do następnego!
Buziaki! :*