środa, 29 lipca 2015

Wygrana u Maxineczki, czyli mój haul z Urodomanii ;)

Hejka Kochane! Jakiś czas temu brałam udział w rozdaniu u Maxineczki ( jeśli nie wiecie kto to jest, to zapraszam tu ;) i wygrałam bon o wartości 200 zł do sklepu internetowego urodomania ;) 
A oto co sobie wybrałam ;)


jest tego całkiem sporo, jednak większą część sumy przeznaczyłam na pędzle ;)


Pędzle jakie wybrałam (od lewej) to:
H85, H78, H67, H70 i H66 ;)

Myślę, że z pędzli będę zadowolona, bo mam już kilka pędzli Hakuro i spisują się świetnie ;) 


 
Kolejny w kolejce to mini zestaw do konturowania, który zawiera bronzer, rozświetlacz i bronzer do opalania ;) zestawik kosztował 17.50 zł, więc niewiele, a kasetka jest mała i poręczna ;) jedynym minusem jest brak lusterka ;)



Paletka jest w kolorze ultra light/medium C04 ;)


Następny jest fioletowy cień również z Makeup Revolution, jednak na zdjęciu kolor jest przekłamany, na żywo jest bardziej intensywny ;)


Cień kosztował 5 zł i nazywa się blow your whistle ;)


Kupiłam sobie również te pigmenty z MUR, kosztowały 5 zł ;) i od lewej kolory to: Dynamic, Agonise i Cautious ;)


Jak widać pigmenty te mają fajne sitko u góry, także produkt nie powinien się pylić przy otwieraniu ;)


Nie mogło oczywiście zabraknąć błyszczyka ;) wybrałam kolor Raspberry ;) kosztował również 5 zł ;)


Zamówiłam sobie też żel do brwi z Catrice, opinie na temat tego produktu są podzielone, jednak stwierdziłam, że chcę go przetestować ;) kosztował niecałe 16 zł ;)


I na koniec wisienka na torcie, czyli pomadki ;) kosztowały również 5 zł i wybrałam sobie 3 śliczne kolorki ;) od lewej: Depraved, Chic i Felony ;) Ciekawa jestem jak się sprawdzą ;)

Jak widać najwięcej jest tu produktów firmy Makeup Revolution, ponieważ lubię tą firmę, mają dobre kosmetyki i do tej pory zawiodłam się tylko na jednym, a troszkę tego mam ;) poza tym kosmetyki tej firmy są tanie co daje dużą przewagę nad innymi firmami ;)

Nie mogłam oczywiście pominąć pędzli Hakuro, których nigdy za wiele ;)

I jak Wam się podoba mój haul? Co Wam się najbardziej spodobało? ;) 

Do następnego! Buziaki! :*