czwartek, 13 sierpnia 2015

Peeling domowej roboty ;)

Hejka Kochane! Jakiś czas temu Red Lipstick Monster wrzuciła na swój kanał filmik na temat robienia peelingów. Jako że akurat potrzebowałam inspiracji na urodzinowy prezent dla przyjaciółki, to taki peeling DIY wydał mi się idealny ;) 

Wykonanie jest banalnie proste, same zobaczcie! ;)


Składniki:
2 szklanki cukru 
3/4 szklanki oleju kokosowego/ oliwy
barwniki spożywcze
opcjonalnie olejek zapachowy ;)


Wykonanie:
Mieszamy cukier z olejem/ oliwą i olejkiem zapachowym do połączenia się składników, następnie w zależności od ilości kolorów rozkładamy peeling do mniejszych miseczek i w każdej z miseczek mieszamy sobie z barwnikiem ;)

Później układamy poziomami w słoiczku i gotowe ;) 


Ja przyozdobiłam jeszcze słoiki sznureczkiem ;) 

Robiłam ten peeling z większej proporcji, już nie pamiętam ile, ale chyba z 1 kg cukru na to wszystko, bo nie chciałam, żeby mi brakło ;)
A nawet mi zostało, stąd też skomponowałam sobie swój baby peeling ;)


I jak Wam się podobają? 
Ustawienie kolorów jest dowolne, jak widać ja zrobiłam 2 wersje ułożenia ;) 

Link do filmiku Ewy macie tutaj ;)

Na filmiku Ewa mieszała cukier z olejem kokosowym, dlatego wyszedł jej biały, ja robiłam z oliwą z oliwek i mój wyszedł żółty, więc trzeba to brać pod uwagę podczas kolorowania tych peelingów ;)

Peeling nie farbuje, bo ilości tych barwników są niewielkie ;)

Ja przetestowałam go póki co podczas robienia, a później go już nie ruszałam, bo szkoda mi takie cudeńko niszczyć :P jest świetny!
Idealny na prezent ;)

I jak? Zrobiłybyście?
Pozdrawiam Was cieplutko! Buziaki! :*