wtorek, 11 sierpnia 2015

Smokey z bordo + skrót z ostatnich 2 tygodni :)

Hejka Dziewczyny! Na wstępie przepraszam za nieobecność, jednak doba jest za krótką a ja jeszcze zaczęłam pracę na etat.. A w wolnym czasie w te upały ostatnie śmigam na basen, bo nie ogarniam już tego gorąca.. 

Ale do rzeczy, dziś taki króciutki post na temat mojej propozycji mocniejszego makijażu z akcentem kolorystycznym :-)  Zapraszam! 


Spodobało mi się ostatnio robienie makijażu z kolorowym akcentem na dolnej powiece :-)  oczywiście tu możecie wybrać sobie jakikolwiek inny kolor, który lubicie i który do Was pasuje :-) 


Jak widać górna powieka to klasyczne cieniowanie w brązach z odrobiną błysku :-) 


Usta w mojej propozycji to usta Nudę, ale można tu też dobrać sobie kolorek do dolnej powieki :-)  
Według mnie makijaż fajny na wesela, imprezy, urodziny etc :-)  

I jak Wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzach :-)  
Pozdrawiam Was baaaardzo gorąąąco :P
Buziaki! :*